Δευτέρα, 7 Μαΐου 2007

Vivodi και ξερό ψωμί...

Είμαι ένας ακόμα πονεμένος χρήστης της κοινωνίας της πληροφορίας και της Ελληνικής πραγματικότητας του 2007. Σίγουρα υπήρξαν πολλοί που αντιμετώπισαν παρόμοια περιστατικά πριν από μένα, αλλά ρε παιδιά έλεος... Πέρασαν 5 μήνες!!!

Έλεος για τη ρημάδα την αίτηση προς τη πολλά υποσχόμενη Vivodi που ήρθε και τάραξε την αγορά με εκείνη τη προσφορά πακέτο (σταθερή τηλεφωνία + Internet) Telefonet 1024, την οποία συμπλήρωσα και απέστειλα με courier (και έξοδα δικά τους) στις 5 Δεκεμβρίου του 2006.

Έλεος γιατί έχω καλέσει την εξυπηρέτηση πελατών στο 13880 περί τις 10 φορές για να λάβω άλλες τόσες φορές σαν απάντηση ότι για τη καθυστέρηση ευθύνεται ο ΟΤΕ.

Έλεος γιατί όταν ζητούσα από την εκάστοτε τηλεφωνήτρια περισσότερες λεπτομέρειες, μου έλεγε ότι δεν γνωρίζει τίποτα άλλο πέρα από το ότι καθυστερεί ο ΟΤΕ να αποδεσμεύσει και να μεταβιβάσει τη γραμμή.

Έλεος γιατί όταν τους ζήταγα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο/αρμόδιο/ανώτερο μου ανταπαντούσαν πως δεν υπάρχει κανείς πάνω από αυτές! Ο Θεός ίσως;

Κύριοι της Vivodi είστε απαράδεκτοι γιατί ήταν απαράδεκτη και η τακτική που επιλέξατε να ψαρέψετε πελάτες. Γιατί δεν είχατε το αντίκρυσμα που απαιτείται, τουλάχιστον σε υποδομή, για να καλύψετε τη ζήτηση που δημιουργήσατε. Πολυδιαφημίσατε ένα προϊόν που δεν είσαστε σε θέση να παρέχετε. Ουσιαστικά δεν το έχετε αυτό το προϊόν. Αυτό που σας έσωσε φυσικά ήταν το ότι δεν ζητήσατε προκαταβολικά χρήματα. Γιατί αν το είχατε κάνει τότε σίγουρα δεν θα κάναμε αυτή τη κουβέντα (ή εγώ αυτό το μονόλογο) από εδώ. Θα ήμασταν εκεί που θα σας άρμοζε. Στα δικαστήρια. Όχι πως τώρα δεν σας αρμόζει, αλλά δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε το χρήμα, ούτε τη διάθεση.

Κι όσο για τον ΟΤΕ, είναι γνωστά και τα δικά του τερτίπια. Αυτή τη φορά όμως και όσον αφορά τη δική μου αίτηση καθώς μένω στο κέντρο (Άρης) μάλλον είναι ο τελευταίος που φταίει. Άνθρωπος δικός μου εκ των έσω με ενημέρωσε πως το συγκεκριμένο κέντρο έχει διαθεσιμότητα γραμμών και τέλος πάντων οι όποιες καθυστερήσεις του δεν υπερβαίνουν τους 2 μήνες. Ακούς εκεί πέντε! Αν έμενα στη Σαμιοπούλα δηλαδή τι θα γινόταν; Τι δεν το ξέρετε αυτό το νησί; Το περίμενα!


Και ένα link στο adslgr.com για αυτούς που θέλουν να μάθουν περισσότερα.

26 σχόλια:

ανεστης είπε...

Είναι καταπληκτικός ο τρόπος που οι τηλεφωνήτριες έχουν δασκαλευτεί να επαναλλαμβάνουν το μάντρα "ο ΟΤΕ φταίει". Όσο καταπληκτικός είναι ο τρόπος που ξεφύτρωσαςν απίθανες εταιρίες που χωρίς κανένα customer care πλουτίζουν απλά επειδή ο ΟΤΕ έχει κι αυτός τα χάλια του. Κι εμείς στη μέση, με ένα απο τα ακριβότερα DSL της Ευρώπης είμαστε σαν τους Ινδιάνους που πουλούσαν το Μανχάταν για καθρεφτάκια.
Κράξιμο δημόσιο τώρα!!!

LikeToBite είπε...

Προσπαθώ Ανέστιε, προσπαθώ...

>Lina είπε...

και η φορθνετ τα ίδια σκατά, και την είχα σε υπόληψη.

ο μπλογκερ απ το surotiri.blogspot.com περιμενει 2 μηνες και τον δουλεύουν.

LikeToBite είπε...

αγαπητή lina απ'ότι μαθαίνω καμία εταιρία δεν μπορεί να προσφέρει αυτά που υπόσχεται. Το link που παρέθεσα παραπέμπει σε forum με άκρως σχετικό topic.

32μπιτος είπε...

έλεος...

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ VIVODI.ΔΡΟΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

Ανώνυμος είπε...

EINAI ΑΛΗΤΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

Μια απο τα ιδια και εγω..μετα απο 6 μηνες κανεις δεν ξερει τιποτα στη vivodi για την αιτηση μου...Μολις σημερα εμαθα απο την vivodi (πηγα ο ιδιος στα γραφεια της) οτι για την καθηστεριση δεν φτεει ο Ο.Τ.Ε ..ζητησα αριθμο πρωτοκολου της αιτησης τους στο Ο.Τ.Ε και δεν μου τον δινουν...ΑΠΑΤΗ σε ολο το μεγαλειο, δουλεβουν τον κοσμο για αιτησεις και μετα δεν υπαρχη καμια μα καμια ενημερωση...κανεις δεν ξερει τιποτα, ηθελα να ξερω σε τετοιες περιπτωσεις δεν υπαρχει αδικημα? δεν μαθαινει τιποτα ο εισαγγελεας ? Πρεπει ο πολιτης δηλαδη να τρεχει στα δικαστηρια?

Κυριοι της vivodi ειστε ...επαρκεις αλλα οχι για αυτη την δουλεια...καντε κατι αλλο πιο ευχαριστο και πιο ηδονικο για εσας...δεν ειναι ντροπη

LikeToBite είπε...

Ακριβώς το ίδιο διαπίστωσα και εγώ. Γι'αυτό το λόγο όπως μπορείς να διαβάσεις στο http://liketobite.blogspot.com/2007/05/liketobite-vs-vivodi-1-0.html απευθύνθηκα στην ΕΕΤ.

Ανώνυμος είπε...

wowwwwww......Κατι φενεται στο τουνελ...Ολοι οι Πονεμενοι της vivodi μπορουν να Μπουν στο http://www.eett.gr/EETT.....και να πουν τα παραπονα τους.....ετσι ισως κατι γινει..ειναι απλο και γρηγορο...μπενεις στο side πατας επικοινωνια γραφεις τα παραπονα σου και περιμενεις κατι να γινει...ισως και να γινει

Ανώνυμος είπε...

Ονομαζομαι ***** *****
Οι γνωσεις μου απλωνονται σε Linux , dos, windows ,παραμετροποιησεις συστηματων ,Oracle , network managment ,bandwidth managment , cisco , multicastist , unicast ,υπηρεσιες video , Virtual Private Networking , routers (γενικοτερα) ,φυσικη δυκτιωση , προτοκολα , Quality of Servise , web servers , wifi networks , πολυσυνδεσιμοτητα ,αυτοματισμους και πολες αλλες γενικοτερες περι των υπολπoγiστων.


Eκανα αιτηση για προσβαση στο ιδιοκτητο δυκτιο της VIVODI στις 3 μαρτιου 2007 μεσω του προγραματος CableTV
Παρελαβα τον (ελατωματικο* ) εξοπλισμο στις αρχες μαιου .
* εχοντας στην διαθεση μου για ενα μηνα και , ανεφ των υπηρεσιων της VIVODI , τον εξοπλοισμο (Vood 452W_A) και ενα αλλο μαραφετι για την καλωδιακη τηλεωραση διαπιστωσα τα εξης προβληματα (ανευ υπηρεσιων της vivodi ) οτι το Vood 452W_A σε διαστηματα μιας δυο ημερων κολαγε . δεν επεζε wi-fi, lan και οι ενδυκτικες λυχνιες δεν ανταποκρινοντουσαν σε τιποτα (π.χ. σε αποσυνδεση μιας lan συνδεσης το αντοιστιχο λαμπακι παρεμενε αναμενο) και το , επιβεβαιομενο (απο τις παραπονα των καταναλωτων σας υποθετω) απο τον τεχνικο της VIVODI ,οτι δεν συγρατει ακομα και επειτα απο καθολικο "σωσιμο (save all)" βασικες κατα την τεχνικη μου κριση δυκτιακες ρυθμισεις διαχειρησης των πορτων (ports) .

Η υπηρεσια για την οποια αιτηθηκα ηρθε στα χερια μου στις 18 ιουνιου 2007 .
105 μερες (3,5 μηνες) μετα την αιτηση μου . Παρολο που στην αρχη με ειχανε διαβεβαιωσει οτι η διαδικασια παιρνει γυρω στις 20 μερες και στην συνεχεια (κατοπιν υπογραφης της αιτησεως) οτι ειναι το πολυ 40 ημερες (και αφετερου αφου πηρα τηλεφωνο ως νεος πιθανος συνδρομητης με ξαναδιαβεβαιωσανε οτι διαρκει 20 ημερες)

Αφου λοιπον εφτασε στο σπιτι μου η υπηρεσια με τα πολυποθητα 20 megabit και ο τεχνικος σας εκανε τα τις μετρησεις του και βεβαιωσε εγραφως οτι ειναι η γραμμη μου ειναι ικανη για 18,666/1,023 megabit .
Παρολα αυτα στην αρχη η γραμμη μου κλειδωθηκε στα 12 megabit (????)

Μετα απο επανελημενη μου εποικοινωνια και σπαταλη του χρονου μου .καταφερα να πετυχω αυτο που πληρωσα εν μερη , δηλαδη το να κλειδωσουνε την ταχυτητα μου
στο ποιο κοντινο 17.5 Mbit
(στην ολη αυτη διαδικασια το το upload παρολο που η συσκευη εχει την ενδειξη των 1023kbps δεν ξεπερασε ποτε ακομα και τωρα το μισο (512kbps)

Στην αναφορα του προβληματικου του εξοπλοισμου στην τεχνικη υποστηρηξη της VIVODI ,27/7/2007 θεση 302 14:57, ωρα Ελλαδος η ανταποκριση ητανε να μου μειωσουνε το ευρος προσβασης κατα 1MBit και το προβλημα να παραμεινει , απο καποιον που μονο ικανος τεχνικος δεν θεωρω οτι ητανε ,και να παω στα κεντρικα γραφεια της VIVODI με τον εξοπλοισμο για να τον ελενξουνε (παρολο που προσφερθηκα ΑΚΟΜΑ και να ΧΡΕΩΘΩ εγω για το αντιτιμο της ματεφορας για την αντικατασταση του ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΟΙΣΜΟΥ της VIVODI )

Και ποιος σας ειπε οτι χρεωνομαι μια υπηρεσια για να τρεχω ???

Ειναι λοιπον η δεν ειναι απαραδεκτη η ποιοτητα των υηρεσιων σας ????

Λενε το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι και κατι τετοιο εχω αρχισει να υποθετω για την ολη κατασταση που εμπλεξα επιλεγοντας την VIVODI ως παροχο μου αφου δεν ειναι ενα το προβλημα που αντιμετοπιζω με τις υπηρεσιες της VIVODI αλλα σειρα προβληματων καθολη την διαδικασια ενταξης μου και επειτα στο δυκτιο της VIVODI .

Το μονο που εγινε στην ωρα του ητανε η παραδωση του λογαριασμου χρεωσης μου

Με μεγαλη λυπη θα αναφερω την παρατηρηση οτι κανενας εκπροσοπως τις VIVODI δεν επραξε με σκοπο την εξηπηρετηση αλλα και το συμφερον μου - το κυριο μελημα τους ητανε να απαντησουν το τηλεφωνο αλλα μεχρι εκει - ( με εξερεση 2 ατομων ,του τεταρτου τεχνικου που επισκεφτικε την οικια μου για την εγκατασταση της γραμμης της VIVODI και νομιζω ο ενδεκατος που ειχα τηλεφωνικη εποικοινωνια ο οποιος κλειδωσε και την γραμμη στα 17.5 Mbit απο τα 12 που το ειχανε αρχικοποιησει ) απο ολους τους αλλους δεν ειχα ΚΑΜΙΑ βελτιωση , ΚΑΜΙΑ ενημερωση , ΚΑΝΕΝΑ αποτελεσμα και ΚΑΜΙΑ προσπαθεια , επισης ΟΥΔΕΠΟΤΕ δεν ειχα την ευκαιρια να μιλησω με ΚΑΠΟΙΟΝ που να γνωριζει κατι η να εχει ΚΑΠΟΙΑ υπευθυνοτητα ( με εξερεση τον ενδεκατο στο τηλεφωνο που εφερε αποτελεσμα πατωντας στις ενγραφες μετρησεις του τεταρτου τεχνικου ) .

ΤΟ ΠΑΡΩΝ EMAIL ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΩ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΦΑΞ ΤΗΣ VIVODI ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΕΝΗΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΙΘΑΝΑ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΕΠΙΛΕΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ VIVODI ΩΣ ΔΙΕΞΟΔΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ.

Αυτα ειχα να πω και θα σας χαιρομουνα ιδιεταιρος αν ακολουθειτε αναλογο δρομο στα καταναλωτικα σας αδιεξοδα.
Να ειστε παντα καλα και να προσπαθειτε για το καλυτερο.

LikeToBite είπε...

Ανώνυμε υπάρχει και συνέχεια.

Ανώνυμος είπε...

ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ !!!!
Από τον Μάρτιο που να μην έσωνα τους έστειλα αίτηση για cable t.v τρομάρα μου.Εφτασε Ιούνιος για να μου κάνουν εγκατάσταση αλλά με προβλήματα (οριζόντιες γραμμές στην οθόνη).Εκτοτε παλεύουμε μήπως και λυθεί αλλά τίποτε ,οπότε τους ζήτησα να αναιρέσουν τις χρεώσεις που μου έκαναν στην κάρτα για το cable t.v και να με γυρίσουν στο telephonet 1024 που ήμουν...Αμ δε!!
θα πάτε στο 1024 plus και δεν αναιρούμε τις χρεώσεις.Τους έχω προειδοποιήσει ότι θα κινηθώ νομικά εναντίον τους και είμαι σε φάση που το ψάχνω.
Πιο χάλια δεν γίνεται,αλλά είδα ότι και άλλοι πολλοί την πάτησαν σαν και εμένα και νιώθω καλύτερα που μοιράστηκα το πρόβλημα μου.
Θα σας ενημερώσω για ότι νεότερο.

LikeToBite είπε...

Ανώνυμε δυστυχώς αυτή η εταιρία δεν φημίζεται για τη σοβαρή εξυπηρέτηση των πελατών της. Όπως μπορείς να διαβάσεις και πιο πάνω υπάρχει και συνέχεια σε άλλο άρθρο.

Εδώ είμαστε για να τα λέμε.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα ευχαριστημενους απο Βιβοντι μπαινουν εδω να ξερω?

LikeToBite είπε...

Ανώνυμε καλημέρα, δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα τι εννοείς. Πάντως αν διαβάσεις τα σχετικά άρθρα καθώς και τα σχόλια δεν νομίζω πως θα βρεις ευχαριστημένους!

Ανώνυμος είπε...

ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ !!!!
Γεια και πάλι. Μπήκα να σας πω τα νεότερα για το πρόβλημα που έχω με το cable t.v. Την προηγούμενη εβδομάδα με πήρε η θέση 302 μετά από mail που έστειλα στο customer support ,επανερχόμενη στο πρόβλημα μου μήπως και φιλοτιμηθούν να το ξανακοιτάξουν(Σημείωση:τελικά μου έκανα αναίρεση των χρεώσεων για το κομμάτι του cable t.v).Με ρωτά λοιπόν ο κος θέση 302 να του πω για άλλη μια φορά τι πρόβλημα αντιμετωπίζω και του τα ξαναλέω.Με ρωτάει αν η τηλεόρασή μας είναι l.g και αποκρίνομαι θετικά αλλά επειδή δεν θυμόμουν το μοντέλο του είπα να με πάρει σε 5΄να του το πω.Οντως έτσι έγινε και όταν τον ρώτησα αν έχουν κάποιο πρόβλημα με την συγκεκριμένη τηλεόραση μου απάντηση ότι κάτι υπάρχει θα το ξαναδούν και θα με ενημερώσουν.Τους ξαναστέλνω υπενθυμιστικό mail αυτή την εβδομάδα και με παίρνει κάποιος άλλος κος χωρίς να μου πει ποια θέση είναι ο οποίος μου ζητά να του πω το πρόβλημα από την αρχή.Το ξαναλέω και με ρωτάει σχεδόν ειρωνικά πόσων ιντσών είναι η τηλεόραση ??????? Αφού απάντησα και σε αυτήν την ερώτηση και ξαναρώτησα αν υπάρχει κάποιο θέμα με τις LG μου είπε πως κάτι επίσημο δεν ξέρουν θα το δουν και θααααααα μου πουν..........!!!!!!!!
Για άλλη μία φορά είχα την τέλεια εξυπηρέτηση !!!!!
Συγχαρητήρια VIVODI !!!!!!

LikeToBite είπε...

Ανώνυμε Είπαμε, είμαστε πολύ πίσω ακόμα. Πάντως αν σε παρηγορεί αυτό, σου λέω πως η Forthnet έχει καλύτερη υπηρεσία αλλά χειρότερο support!

Υπάρχουν και άλλα Posts με updates σχετικά με τη Vivodi.

Καλή δύναμη!

Ανώνυμος είπε...

...είμαι στον 5ο μήνα αναμονής στην Vivodi -μένω στο κέντρο- και τους έχω αφήσει απλήρωτους. Όταν δεήσουν να μου απαντήσουν εγγράφως όπως ζήτησα, θα τους πληρώσω. Όσο με γράφουν, τους γράφω.
Τα ίδια χάλια και η Forthnet, εκεί βέβαια η κασέτα έλεγε οτι "δεν υπάρχει υπεύθυνος για να σας περάσω". Το αυτοδημιούργητο τηλ. κέντρο!
Και η ΕΕΤΤ ξύνεται...

Damian

LikeToBite είπε...

Αγαπητέ Damian,

Υπάρχει και συνέχεια.

exoaptonkyklo είπε...

ΠΑΡΤΕ ΠΟΔΙ ΑΠ ΤΗ VIVODI !


Ειναι εξωφρενικο! Η Vivodi εχει πλεον υποχρεωσει το προσωπικο της που απαντα στο 13880 (τηλ εξυπηρετησης πελατων) να μην αναφερουν το ονομα τους με κανεναν τροπο και σε κανεναν!!!!
Η απαντηση τους οταν τους ρωτας "με ποιον μιλω παρακαλω" ειναι "θεση 101,2,3" κοκ.
Οι ξεφτιλες ειναι τοσα τα προβληματα και τα παραπονα που εχουν απο τα θυματα πελατες τους ,που τωρα πια δεν εχουν ουτε το θαρρος να σου πουν ουτε καν το ονομα τους ! Αν αυτο θεωρουν οτι ειναι σερβις, ειναι πολυ γελασμενοι και θα το καταλαβουν πολυ συντομα. Οι ρεζιλιδες!
Διαβαστε τωρα και την προσωπικη μου περιπετεια (email που αναγκαστηκα να τους στειλω μετα απο αμετρητα τηλεφωνα διχως αποτελεσμα) για να παρετε μια -πολυ μικρη σας διαβεβαιω- γευση...

Κυριοι, την 31/03/08 ελαβα λογαριασμο (αρ.τηλ 21049*****) με προηγουμενο υπολοιπο 49.68 ευρω.
Την ιδια μερα σε καταστημα της eurobank σας κατεθεσα το ακριβες ποσο.
Στις 26/05/08 λαμβανω ειδοποιηση προσωρινης διακοπης της συνδεσης μου για το δηθεν ανεξοφλητο ποσο.Τηλεφωνω αμεσως στο 13880 και η ΑΝΩΝΥΜΗ θεση 113 μου ζητα να σας στειλω με φαξ την αποδειξη της τραπεζας ,ως ΔΕΝ ειχα καμμια υποχρεωση να πραξω αφου η μη ενημερωση της εταιριας σας ,θα επρεπε λογικα να απασχολει εσας και την τραπεζα κι οχι τον πελατη. Μου ζητησε επισης η "θεση 113" να ξανατηλεφωνησω στην ιδια την επομενη μερα, για να επιβεβαιωθει οτι οντως το φαξ παρεληφθει απο τις υπηρεσιες σας, διαβεβαιωνοντας με οτι θα βρισκεται οπως παντα στην θεση της η "αγνωστη κυρια".
Σημερα 27/05/08 και ωρα 12:09 απο το καταστημα με αρ.τηλ. 21049***** σας εστειλα το φαξ και τηλεφωνησα για την επιβεβαιωση.
Η "θεση 103" μου απαντησε μετα απο ατελειωτη αναμονη
1.οτι η θεση 113 ειναι απασχολημενη.
2. οτι η θεση 113 δεν ειναι στη θεση της.
3. οτι επρεπε να στειλω το φαξ στον αρ.2117503801 κι οχι στο 2117503701 που το εστειλα εγω.
4.οτι θα πρεπει να το ξαναστειλω
5. οτι δεν υπαρχει προισταμενος ο οποιος θα μπορουσε να με εξυπηρετησει
Μετα απ αυτα ερωτω εγω.

Γιατι δεν μας λετε τα ονοματα σας?
Γιατι ουτε στο site σας, ουτε στην ειδοποιηση διακοπης, ουτε στο λογαριασμο δεν υπαρχει το νουμερο φαξ 2117503801, παρα μονο το 2117503701 για επικοινωνια?
Γιατι δεν μας ενημερωνουν ουτε οι "θεσεις" (πχ 103,113) κλπ, για την υπαρξη αυτου του αρ. φαξ?
Γιατι πρεπει εγω να ταλαιπωρουμαι με τις αθλιοτητες σας τοσες μερες τωρα, ενω εχετε οι ιδιοι προβλημα με τις τραπεζες που συνεργαζεστε?
Γιατι να ειναι τοσο δυσκολο να μου πει καποιος ,αν τελικα πηρατε το φαξ μου κι αν ειναι ολα οκ?
Για ολους αυτους τους λογους και εαν δεν επικοινωνησει μαζι μου καποιος απο τους υπευθυνους σας, σας ενημερωνω οτι :

Σε περιπτωση που γινει διακοπη της συνδεσης μου, θα κινηθω δικαστικα εναντιων και της vivodi ,αλλα και των συγκεκριμμενων "θεσεων" που οχι μονο ΔΕΝ με εξυπηρετησαν αλλα μου προκαλεσαν απιστευτα νευρα, ταλαιπωρια , αγανακτηση, περιττα εξοδα και χαμμενες ωρες απο την εργασια μου. Εννοειται πως για τη σταση σας θα διαμαρτηρηθω στην ΕΕΤΤ, στην ΓΓΚ, στον συνηγορο του πολιτη και σε καθε αλλη αρμοδια αρχη.

Αγανακτισμενος για το απαραδεκτο σερβις και την εξωφρενικη σας συμπεριφορα

******πουλος Τακης
Κωδ.συνδρομητη ########
eurobank καταστημα 0208 νικαιας τηλ 2104923323
δελτιο καταθεσης 31/03/08 σε λογαριασμο πελατη(vivodi) με αρ.0026.0093.67.0200028421
update:Απο το πρωι στις 11:55΄ και μεχρι αυτη την ωρα (19:00΄) κανενα γαιδουρι δεν εχει φιλοτιμηθει να απαντησει στο email μου!

LikeToBite είπε...

αγαπητέ exoaptonkyklo σας παραθέτω τις συνέχειες του άρθρου που διαβάσατε:

LikeToBite vs Vivodi: 1-0

Forthnet vs Vivodi

Forthnet vs Vivodi update

Vivodi update

Ανώνυμος είπε...

Gia Se Olous pedia to Voice Over Ip Apo Olous tous ellines Paroxus Pote den Itane Afto Pou Pragmatika Tha eprepe Na Ine Im Whole sales carrier KAi exo Asxoliti me Olus Kai se Ola Ta epipeda Kai Teliko simperasma Ine Oti den Exune akoma Ipodomi Opote Min Iste Kai essis Apetitiki me 11 Euros To Mina Na Ta exete Ola Kitaxte na Exiperitithite me apla Kai Kala Dokimasmena Mesa Ops PC to Phone to Opio to Dulepsane Poli Kai exoune Kai Empiria Pano se afta Kai Paralila Tha Mporusate Na exete ena Kalo Router Na sindete me Ena Tilefono Kai na kanete Klisis Apo Polus Enalaktikous Sto exoteriko meso Internet Afta xereto Kai na thimaste Tora Pou Irte Kai I Deutche Telecom Ola Tha enebune Blepe EE IDSL Monthly Cost

Ανώνυμος είπε...

καλημερα
τα εχω περασει και εγω ολα αυτα και ακομη περισσοτερα !!!για να τα αριθμησω θα επρεπε να διαβαζετε επι 2 ωρες.
οπως και να εχει το δικιο σας το βρισκετε μονο μεσω της ΕΕΤΤ(εθνικη επιτροπη τηλεπικοινωνιων).
στειλτε τους email και θα δειτε (σχεδον) αμεση αντιδραση.αυτοι δεν παιζουν ,τα προστιμα πεφτουν βροχη,ειναι ενα εσοδο αυτο οπως και να το κανουμε¨-)
καλη δυναμη σε ολους
ΑΙΜΙΛΙΟΣ

vet είπε...

κυριε ανεστη εσεις θελετε κραξιμο.τι τα βαζεις με τους εργαζομενους?καλα τα λενε.ο οτε δεν ειναι πλεον κρατικος.τον ξεπουλησανε ρεεεεεεε.πληρωνεις στον οτε λες και πληρωνεις χρυσαφι..κυριε ανεστη μηπως δουλευεις στον οτε??εεεεεεεεεεεε?

loukia είπε...

φιλτατε ανεστη
συμπασχω και σου στελνω αγωνιστικους χαιρετισμους....
ειμαι ηδη σε αναμονη 2 και κατι μηνες (απο τις 30 σεπτεμβριου) γιατι ακουσον ακουσον εκανα το λαθος να μετακομισω και να θελω να μεταφερω και το τηλεφωνο μου στο καινουργιο σπιτι.....
την τελευταια φορα που πηρα μου ειπαν φυσικα οτι φταιει ο οτε και οταν τους εκραξα λιγο παραπανω απο το πρεπον μου ειπαν οτι δεν εχω δικιο και θα πρεπει να εχω υπομονη.......
αυτα!!!!!!!