Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2007

Vivodi Update

Απάντηση της Vivodi στην ΕΕΤΤ και κοινοποίηση σε μένα σχετικά με την καταγγελία που αναφέρεται εδώ:

Η Vivodi δεν φέρει καμία ευθύνη για την εν λόγο καθυστέρηση, καθώς δεν γνώριζε εξ’αρχής την αδυναμία τεχνικής υποστήριξης του ΟΤΕ (έλλειψη διαθέσιμων πορτών και βρόγχων).

Εεεε; Και τι τον ενδιαφέρει το πελάτη; Όταν μπαίνω σε ενα κατάστημα να αγοράσω παπούτσια, διαλέγω σχέδιο, νούμερο και χρώμα, τα αγοράζω και τα φοράω. Δεν τα παραγγέλνω και περιμένω το εργοστάσιο 6 μήνες να τα φτιάξει!

Τι λένε οι άνθρωποι!