Κανονικά έπρεπε να ενημερώσω το υπάρχον post για τα κατορθώματα της Vivodi αλλά τελικά προτίμησα να γράψω νέο για να μην το θάψω.
Ξέρετε τι μου είπε λοιπόν η εξυπηρέτηση πελατών του ΟΤΕ σήμερα το πρωί; Ότι δεν υπάρχει κανένα αίτημα σε αναμονή από τη Vivodi για τον δικό μου αριθμό σύνδεσης! Δηλαδή ρωτάω, 'κανένα απολύτως'; 'Κανένα κύριε', μου απαντάνε πάλι. 'Ελένξτε το πάλι σας παρακαλώ. Δεν είναι δυνατόν'. 'Μα σας είπα κύριε. Δεν υπάρχει αίτηση για τον αριθμό σας'.
ΚΑΓΚΕΛΟ εγώ ###########################
τουτ... τουτ... γκλίκι γκλίκι γκλον (αναμονή με μουσική). Καλωσήρθατε στη Vivodi. Μενού επιλογών: Για να ενημερωθείτε για τη πορεία της αίτησής σας πατήστε 3. 3 λοιπόν το πάτησα. γκλίκι γκλίκι γκλον... Και απόλαυσα περί τα 20 λεπτά ωραιότατης κλασικής μουσικής:
- Vivodi θέση 112 πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
- Καλημέρα σας. Με ποια κυρία μιλάω;
- Θέση 112. Τι θα θέλατε παρακαλώ;
- Το όνομά σας. Εγώ λέγομαι λαλάκης και θέλω να μου πείτε και εσείς το όνομά σας.
- Μα σας είπα κύριε. Θέση 112.
- !!! Το άκουσα αυτό. Το όνομά σας;
- Θέση 112.
- Χμ... Ναι, το είπαμε αυτό... Πως λέγεστε κυρία μου;
- Θα μου πείτε τι θέλετε κύριε;
- Κοιτάξτε κυρία μου, επειδή ο τηλεφωνητής στην αναμονή είπε πως η κλήση μου είναι πιθανό να ηχογραφηθεί, πρέπει κι εγώ να σας ενημερώσω πως ηχογραφώ αυτή τη κλήση. Πως λέγεστε λοιπόν;
- Το όνομά μου στη εταιρία είναι θέση 112.
- Μήπως δεν καταλαβαίνετε τα Ελληνικά μου; Ή μήπως μιλάω με μηχανή; Το όνομά σας θέλω να μου πείτε και μετά θα σας πω και εγώ τι θέλω.
- Με προσβάλλετε. Δεν έχετε το δικαίωμα να μου μιλάτε έτσι.
- Ωραία. τότε δεν θα μιλήσουμε άλλο. Δώστε μου τον προϊστάμενό σας να μιλήσω ή πείτε μου το όνομά σας.
- Δεν νομίζω πως θα σας μιλήσει ο υπεύθυνος βάρδιας. (Να λοιπόν που υπάρχει προϊστάμενος!)
- Σας παρακαλώ πείτε μου το όνομά σας γιατί μπορεί να μου χρειαστεί σε μελλοντική μου συνομιλία με την εταιρία. (Είμαι και ειλικρινής ο βλάκας!)
- Το όνομά μου στην εταιρία είναι θέση 112. Η εταιρία δεν μου επιτρέπει να πω το όνομά μου.
- ... Καλώς δώστε μου τον προϊστάμενό σας.
- Γκλίκι γκλίκι γκλον.... (αναμονή)
- Ναι με ακούτε; (η ίδια φωνή)
- Πολύ καλά.
- Ο υπέυθυνος βάρδιας δεν θα σας μιλήσει. Μου έδωσε εντολή να διακόψω τη κλήση.
- Εντάξει. Σας υπενθυμίζω ότι αυτό που είπατε ηχογραφήθηκε.
- Μάλιστα.
Πως τη λένε εκείνη την δημόσια αρχή για τις τηλεπικοινωνίες; Δεν θυμάμαι ρε γαμώτο. Μήπως να πάρω το ΙΝΚΑ; Μπα... Το υπουργείο; Θα δοκιμάσω το γκούγκλη! Οπς! νάτη! ΕΕΤΤ τη λένε. Εθνική επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. www.eett.gr Ψάχνω το τηλέφωνό τους και μετά από λίγο βρίσκομαι να μιλάω με μια ευγενέστατη κυρία που αφού άκουσε το ιστορικό μου ζήτησε να τους το στείλω γραπτώς και επωνύμως μαζί με όλα τα αντίγραφα των εντύπων που κατέθεσα.
Κύριοι της Vivodi, με μένα καθαρίσατε. Δεν θα ξανασχοληθώ μαζί σας. Τώρα σειρά έχει η ΕΕΤΤ και γιατί όχι τα δικαστήρια. Εκεί μπορεί κα να με δείτε.
Τρίτη 8 Μαΐου 2007
LikeToBite vs Vivodi: 1-0
Ετικέτες απάτη, ΕΕΤΤ, σταθερή τηλεφωνία, ADSL, Vivodi
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
17 σχόλια:
Ιδιωτική πρωτοβουλία και @@ μάντολες (συγγνώμη για την έκφραση).
Και μετά μας φταίει ο (Π)ΟΤΕ.
Πάντως μ' αυτές τις εταιρείες έχει παραγίνει το κακό. Μια συνάδελφος τραβιέται (κοντεύει τα δικαστήρια) με μια ιδιωτική τηλεφωνίας. Και εκείνη απευθύνθηκε στο ΕΕΤΤ (νομίζω) και τώρα αναμένουμε αποτελέσματα.
Αγαπητή confused οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που έμαθαν την ενέργεια αυτή μου είπαν χαρακτηριστικά: 'Που πας να μπλέξεις;' Ειλικρινά δεν έχω καμία διάθεση να μπλέξω πουθενά. Αλλά από την άλλη δεν μπορώ και να ανέχομαι τέτοιες καταστάσεις. Και επειδή ως σύνολο δεν βλέπω να είμαστε σε θέση να αντιμετωπίζουμε τις ιδιοτροπίες του κάθε καραγκιοζάκου επέλεξα να προσπαθώ έστω και μόνος μου αν μη τι άλλο να τους ενοχλώ. Κι αν τελικά βγει κάτι απ'αυτό, ίσως ο επόμενος που ετοιμάζεται να κάνει κάτι αντίστοιχο να το ξανασκεφτεί.
Καλά έκανες. Γιατί με το "που πας να μπλέξεις" τους αφήνουμε και κάνουν ότι γουστάρουν.
By the way, έχετε μια πρόσκληση ΕΔΩ :))
Αν μου επιτρέπεις θα ήθελα να καταθέσω δύο απόψεις μετά "λόγου γνώσεως".
Είχες ένα σοβαρό θέμα επειδή προφανώς σε κοροιδεύουν και έπρεπε να τους βάλεις να σου δώσουν εξηγήσεις. Δεν το χειρίστικες σωστά όμως διότι επικεντρώθηκες στο να σου δώσει η τηλεφωνήτρια το όνομά της κάτι που σαφώς δεν είναι υποχρεωμένη να κάνει. Θα έπρεπε λοιπόν να συνεχίσεις τη συζήτηση και να μπεις στην ουσία της υπόθεσης με τη "θέση 112" ( η ανωνυμία των τηλεφωνητριών όσο και να μη μας αρέσει προβλέπεται απο διαδικασίες ISO για δική τους προστασία και ΟΧΙ της εταιρίας).
Αν προχωρούσες έτσι, θα μιλούσες πιθανότατα και με τον προιστάμενό της εφόσον έθετες στο θέμα.
Φιλικά
Ανέστη σ'ευχαριστώ πολύ για την άποψή σου, η οποία είναι και σωστή. Στη προκειμένη περίπτωση δεν είχα την υπομονή να ακούσω ένα ακόμα παραμύθι (πρέπει να ήταν η 10η φορά που τηλεφώνησα). Ουσιαστικά πήγα γυρεύοντας να προκαλέσω θέμα. Είχα και στο παρελθόν ζητήσει να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο και η απάντηση που έπαιρνα ήταν ότι δεν υπάρχει κανείς! Επίσης σχετικά με την ανωνυμία των υπαλλήλων, επειδή τυχαίνει να εργάζομαι σε εταιρία που έχει αναθέσει το customer service σε άλλη μεγάλη και ειδικευμένη στο αντικείμενο εταιρία, γνωρίζω πολύ καλά πως το όνομα γνωστοποιείται και μάλιστα χωρίς την απαίτηση του πελάτη. Όπως κι αν έχει, πραγματικά κουράστηκα να ασχολούμαι μαζί τους. Αν είναι να βγει κάτι από αυτή την ιστορία ας το βγάλει η ΕΕΤΤ. Εγώ έφτασα μέχρι εκεί που μπορούσα. Από εδώ και πέρα τα πράγματα μπορεί να δυσκολέψουν και πιθανόν το κόστος να είναι μεγάλο.
Να σου προτείνω να στείλεις την ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ στα:
1)Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
210-3829640, 210-3842642, 210-3841832
http://www.efpolis.gr/
2) ΙΝΚΑ
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 3632443, 11721
Fax: 210 3633976
http://www.inka.gr/
Από προσωπική εμπειρία μπορώ να σου πω ότι ενδιαφέρθηκαν.
Καλή δύναμη!
Ναι αμέ... το ΙΝΚΑ είναι στην καρακοσμάρα του...
Το ΙΝΚΑ έστειλε έγγραφο σε κατάστημα της πόλης και αλλάξανε ελαττωματική συσκευή και ζητήσανε και συγνώμη.
Τώρα αν κάνουν κάτι και σε αυτή την περίπτωση γιατί να μην τους ενοχλήσει?
Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
show no mercy
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΣ.ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!!!!ΜΟΥ ΣΠΑΣΑΝΕ ΤΑ: ΝΕΥΡΑ!ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ ..ΕΛΑ.ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΤΕΕΕΕΕ
Αγαπητέ Ανώνυμε ας δείξουμε λίγη ψυχραιμία. Στη χειρότερη περίπτωση δεν θα ξανασχοληθούμε μαζί τους και θα ησυχάσουμε.
Δεν ντρέπονται καθόλου, είναι ασύδοτοι και ποντάρουν στην αδυναμία του συστήματος να τους επιβάλλει κυρώσεις!
Έχω πραγματικά απελπιστεί μετά το δικό μου Γολγοθά...
Ίσως να βασίζονται στην απελπισία μας. Αλλά ύπάρχουν κι άλλα συναισθήματα όπως η αγανάκτηση που με έκανε να προχωρήσω στη καταγγελία.
Το ίδιο πρόβλημα και εγω, περιμένω τουλάχιστον 5 μήνες.Τους έδωσα και 15 ευρώ για να μου φέρουν την αίτηση στο σπίτι....Ισχυρίζονται λοιπόν ότι το ποσό αυτό είναι για κάποιο courier, χωρίς εγώ να πάρω απόδειξη από courier.Μετά από πολλές προσπάθειες στο 13880 μου λένε οτι συνεργάζονται με ACS ή Speedex.Επικοινωνώ με αυτές τις εταιρίες και μου λένε: αν δεν πήρατε απόδειξη,τότε δεν ήμασταν εμείς.
Σε άλλη επικοινωνία με τη Vivodi τους είπα το περιστατικό και μου δώσαν την εξής σοβαρή απάντηση.....:-Μπορεί να μην ήταν courier αλλά να ήταν κάποιος εξωτερικός μας συνεργάτης που πήρε τα λεφτα για να τα ΄δωσει στον courier.(καλό???)
-Πέιτε μου τα στοιχεία του εξωτερικού συνεργάτη
-Είναι πάρα πολλοί, δεν μπορώ να τους γνωρίζω όλους.
-Πείτε μου έναν
-δεν γνωρίζω σας είπα.
..........
Τώρα εγώ,με το λίγο μυαλό που διαθέτω, φαντάζομαι ότι μαζεύουν 15ευρα, δεν ενεργοποιούν ποτέ τη σύνδεση,σε αναγκάζουν να ακυρώσεις την αίτηση, χωρίς φυσικά να πάρεις πίσω τα 15 ευρώ (Αφού τα πήρε το Courier!!)
Ανώνυμε: Εγώ δεν τους έδωσα δραχμή. Δεν μου ζήτησαν άλλωστε αφού τα έξοδα του courier τα ανέλαβαν αυτοί. Το θέμα πάντως είναι πως για να βγούμε από αυτή τη κατάσταση την οποία θα χαρακτήριζα αναρχία, πως πρέπει να μάθουμε να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας και όχι να αφήνουμε μερικούς τυχάρπαστους και αεριτζήδες να καρπώνονται από την άγνοια και την τεμπελιά μας. Οι παραπάνω χαρακτηρισμοί δεν αναφέρονται μόνο στη Vivodi αλλά σε όλους εκείνους που αφήνουμε να επέμβουν και να αναστατώσουν τη ζωή μας και τη τσέπη μας. Καλή τύχη.
Ειλικρινά πέφτω από τα σύννεφα με όσα διαβάζω και αισθάνθηκα την ανάγκη να πω πως από την πρώτη στιγμή που έκανα τηλεφωνικά την σύνδεση, δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτως πρόβλημα. Ισα Ισα που η σύνδεση έγινε νωρίτερα απ'οτι περίμενα.
Ισως τελικά να οφείλεται σε συγκεκριμένες περιοχές ή ίσως επαρχία που εκέι τα πράγματα είναι λογικό ενδεχομένως να θέλουν το χρόνο τους.
Δεν το ασπάζομαι φυσικά, αλλά αποτελεί μια καλή δικαιολογία.
Εγω είμαι κέντρο Αθήνας και ίσως αυτό να με κάνει πιο τυχερή.
Καλό θα ήταν πάντως να δώσουμε χρόνο σε αυτές τις νέες εταιρίες αν θέλουμε να μην ξαναμπλέξουμε με τον ΟΤΕ. Προσωπικά, οικονομικά, ξαλάφρωσα..και στην θέση σας θα έκανα λίγη υπομονή.
Δημοσίευση σχολίου